zondag 15 mei 2016

MEIVAKANTIE IN PORTUGAL!

Mijn verslag over mijn....

MEIVAKANTIE IN PORTUGAL!
MAANDAG 2 MEI 2016

13:00uur – Papa en ik rijden thuis weg, halen opa en oma op en rijden naar Schiphol. Daar zetten we de auto neer, en gaan door de douane. We moeten nog een heel stuk door het drukke Schiphol heen lopen. Dan eten we een broodje. Ons vliegtuig heeft jammer genoeg 3 kwartier vertraging. Om 20:00uur (Portugese tijd) komen we aan op het vliegveld. We gaan met de metro naar ons hotel in Lissabon en zijn heel MOE!

DINSDAG 3 MEI 2016

08:00uur – Ik wordt wakker en ga lekker ontbijten. Yoghurt, harde broodjes, gebakken ei met spek en andere lekkere dingen… Daarna bekijken we de eerste dag Lissabon. We gaan naar een mooi strandje en vinden mooie stenen, we eten ergens wat, rusten uit en lopen dan nog even verder. We eten lekker pizza en gaan rond 22:00uur naar bed. LEKKER SLAPEN!


VRIJDAG 6 MEI 2016 (OP ZAT. 7 MEI NACHT MEI)

We hebben vannacht in Oura Vieuw Beach (hotel) geslapen. Ik heb daar lekker gezwommen, en op het terras eten we nu broodjes met jus de orange. We rijden een heel end, kijken bij een mooi kasteel en rijden dan verder naar een boerderij van kennissen. Het is heel leuk en groot om te zien, maar we moeten alweer naar het vliegveld. Rond 20:00uur vligen we. Ik heb al last van oorpijn gehad, maar nu gaat het goed. Ik ben wakker en moe op Schiphol en rijden dan naar huis. LEKKER IN BED! 



HET WAS EEN SUPER LEUKE VAKANTIE!

EN..... OEKRAINE WINT SONGFESTIVAL. JAMALA WON MET HET LIEDJE ''1944''. DOUWE BOB (NEDERLAND) WAS ZELF TELEURGESTELD MET EEN 11DE PLEK. HIJ ZONG HET LIEDJE ''SLOW DOWN''.



 foto NOS

Geen opmerkingen: